Gerenoveerde website & handige ads

Tibo-Invest

Pieter van Tibo-Invest wou extra klanten binnenhalen via zijn website. In eerste instantie kwam hij bij ons langs op kantoor met de urgente vraag of Kreatix de Google Ads campagnes wou overnemen van een ander marketing bureau. 

De samenwerking met dit marketing bureau verliep namelijk niet vlot en leads bleven uit. Een flinke uitdaging voor Kreatix, want de druk ligt toch altijd nét een tikkeltje hoger in dit geval. Je wilt namelijk niet falen als reddende engel. 

Al snel bleek duidelijk dat ook de website een flinke opfrisbeurt kon gebruiken. Het succes van een Google Ads campagne is namelijk sterk afhankelijk van de gebruiksvriendelijkheid van de website. Dat wist Pieter van Tibo-Invest maar al te goed. 

We herbouwden de site van 0 en lanceerden een Google Adwords-campagne. Ondertussen heeft Pieter 214 offerte-aanvragen ontvangen op evenveel dagen tijd. Een snelle rekensom maakt duidelijk dat het om één offerteaanvraag per dag gaat. We verontschuldigen ons alvast voor de verhoogde werkdruk.

Google Ads is tevens de grootste inkomstenbron van Tibo-Invest: maar liefst 95% van alle gebruikers komt op de website terecht via één van onze advertenties. 

0 %
meer leads met Kreatix
0 %
lagere kosten per lead

Aangezien we de site van Tibo-Invest zelf in handen hebben, kunnen we optimaal inzetten op advertentie-optimalisatie met als gevolg een resem van hoge kwaliteitsscores.

Een hoge kwaliteitsscore resulteert dan weer in verlaagde kosten, waardoor Pieter van Tibo-Invest per lead een kost betaalt van slechts 18 euro. De branding-campagne van Tibo- Invest doet het zelfs nog goedkoper. Van een rendabele ROI gesproken!

Geprikkeld door deze case study?

Bespreek jouw project met ons.