Dynamische website

UZ Leuven (BSPHO)

Na een pitch-ronde met meerdere agencies kregen we het vertrouwen van UZ Leuven om de nieuwe website voor BSPHO te bouwen. 

Het is een uitdagend project geworden met vele dynamische functies. Zo integreerden we een database die dokters kunnen gebruiken om snel informatie op te zoeken. We bouwden ook een privaat deel dat enkel toegankelijk is voor de leden. 

Dit geheel koppelden we dan ook aan tools als Mailchimp & Google Analytics. Zo kunnen ze hun gebruikers informeren en bekijken welke pagina het meest gebruikt worden. Deze data kunnen ze gebruiken om hun informatie nog beter te verdelen.

Het project werd opgeleverd in 3 verschillende talen & heeft ook een handige event-module om de leden uit te nodigen voor alle vergaderingen.

Tot slot ontwikkelden we een maatwerk dashboard waarbij UZ Leuven alle relevante statistieken kan opvolgen. Zo moet je als eindgebruiker niet gaan zoeken in ingewikkelde software.

Geprikkeld door deze case study?

Bespreek jouw project met ons.

Meer omzet uit je Google Ads-campagnes halenGratis whitepaper
Nu downloaden