Een handige app om projecten en taken te beheren

Als je één ding van ons kan zeggen, dan is het dat wij graag variatie hebben. We switchen snel van devices, we hebben al 15 verschillende chat-apps geprobeerd en werken met klanten uit allerhande sectoren.

Een probleem waar we al 2 jaar mee worstelen is het beheren van projecten en taken. Altijd misten we iets. We gebruikten Wunderlist, Asana, Wrike, Todoist, … Niets was handig genoeg voor ons.

Recentelijk ontdekten we Meistertask. Een mix tussen project management, task management en kanban. We gebruiken deze (web)app zo graag dat we het de moeite vonden om het te delen met jullie.

Het homescherm ziet er zo uit (met strategische blurring). Links staan je projecten/klanten, rechts heb je je activiteiten en taken. Je kan ook deadlines instellen. Verder kan je aan elke taak een notitie hangen en je kan ze ook toewijzen aan een medewerker.

Als je een project opendoet, krijg je volgend scherm. Daar kan je je eigen tabs maken. Wij gebruiken open/in progress/done. Zo weten we steeds waar iedereen aan bezig is. Je kan ook tags toevoegen. Zo kun je zien dat het hoog tijd was dat onze boekhouding in orde werd gemaakt. In het project Kreatix zetten we alle random, kleine opdrachten die geen apart project nodig hebben.

Meistertask heeft ook een handige app die via de cloud kan syncen. Verder kan je ook timetracken en zoeken binnen projecten en taken.

Wij vinden dit programma het handigste dat we al gebruikt hebben. Het is simpel en doet zijn werk. Het is zelfs gratis als je niet te geavanceerd wilt gaan met je functies.

Laat ons gerust weten welke app jullie gebruiken!