Onze geschiedenis

Door onze snelle groei heeft ons bedrijf een heel aantal stappen overgeslagen. Hieronder vind je een kort overzicht van wat er de voorbije jaren gebeurd is.

  • 2014

    Opstart

    Kreatix is opgericht in 2014 met een missie: betaalbare digitale diensten leveren aan bedrijven. Oliver studeerde cross media management en William toegepaste informatica. De studies vormden een perfecte match en na de opstart groeide het bedrijf exponentieel. Zodanig zelfs, dat Kreatix al snel onze hoofdactiviteit werd. Onze missie is niet veranderd, onze service wel!

  • 2015

    Omvorming naar BVBA

    In 2015 besloten we, na een snelle groei, om van VOF naar BVBA te veranderen. Dit zorgde niet enkel voor een groot aantal aan nieuwe klanten, maar daaronder ook enkele grote spelers.

  • 2016

    Verhuis naar ons eigen kantoor

    In 2016 namen we de grootste stap, een eigen kantoor! Hierdoor werd Kreatix een écht, gevestigd bedrijf dat niet meer louter in de cloud (of aan de keukentafel) leefde. Sinds 2016 ontvangen we klanten op een fysieke locatie, werken we met nog meer focus en toewijding, en kunnen we samenwerken met freelancers en stagiairs.

  • 2017

    Breder dan diensten

    Dit jaar legden we de nadruk op eigen software, tools en initiatieven. We breidden onze diensten uit en kunnen daarom meer maatwerk leveren. We werken ook naar een nieuwe dienst: workshops en keynotes. Zo kunnen we onze (potentiële) klanten alles leren over marketing, sociale media en strategie. Sinds 2017 hebben we ook meer consulting-projecten en coachen we bedrijven 1-on-1.

Hoe kunnen we je helpen?

Contacteer ons vrijblijvend om over je project te spreken. 

Kreatix heeft onze huisstijl gerestyled. Dankzij de vlotte communicatie is dit project in een recordtempo tot stand gekomen. De opvolging van onze nieuwsbrieven, website en webshop verloopt vlekkeloos. Kreatix betekent voor ons professioneel, creatief, snel en efficiënt!

Greet Dieltjens
Zaakvoerster, Corporella

Op zoek naar een concrete uitwerking van jouw ideeën?