Knappe website & gerichte campagnes voor TimeOutBox

timeoutbox

Over het bedrijf

TimeOutBox is het nieuwe bedrijf van Miguel Van Hellemont.

Na 30 jaar actief te zijn in de B2B wereld, werd het tijd voor iets nieuws en voorzag hij als het ware een Time-Out in zijn privé en professioneel leven. Hij wilde graag weer meer voldoening uit andere activiteiten halen zoals maatschappelijk werk, uitoefenen van hobby’s en bijkomend ook meer tijd doorbrengen met zijn vrouw en drie kinderen. 

Daarop ontwikkelde hij de TimeOutBox, die hij nu samen met ons in de markt zet! Zo ondersteunen we hem ook bij de online marketing.

Time Out Box

Klant sinds

2022

Wat we beheren:

Online Marketing, Website

Miguel Van Hellemont
Miguel Van Hellemont
Read More
In 30 jaar business heb ik steeds mijn buikgevoel gevolgd alsook het financieel plaatje dat er aanhangt. Bij het opstarten van een nieuwe business ben ik op zoek gegaan naar een partner voor mijn website.

Ik heb in totaal 3 bedrijven gecontacteerd. Bij Kreatix had ik vanaf het eerste contact een goed buikgevoel. Toch ben ik in eerste instantie in zee gegaan met een ander bedrijf. Ik had dit dan ook aan Oliver gemeld dat er op financieel vlak toch een te groot verschil was. Reactie van Oliver was op dat moment constructief: je weet ons te vinden mocht het niet lukken. Twee weken later was het al zover en heb ik Oliver terug gecontacteerd (mijn trots even opzij gezet😉) en zijn we de samenwerking gestart. Hopelijk een lange!

De sterke punten van Kreatix: Duidelijke en snelle communicatie, proactief en professioneel.

Ondertussen heb ik al reeds vele leuke reacties gekregen van de site die zij gemaakt hebben.

Het resultaat

Al vanaf dag één had Miguel aanvragen via de website.
Dat noemen wij een sterke start!

Materiaalkiezer

Omdat Miguel een fan is van maatwerk, geven we op de site de verschillende opties weer. Zo kunnen leads hun droombox al in elkaar steken.

timeoutbox website

Professionele foto's

We deden maar liefst 4 fotoshoots op verschillende tijdstippen om de box mooi in kaart te brengen.

timeoutbox website

Helder stappenplan

Een bouwproject heeft altijd veel stappen & vragen. Daarom brachten wij deze meteen in kaart op de website. Zo weet de potentiële klant hoe het verder zal verlopen.

timeoutbox website

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Met een focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Uitgebreide webshop & converterende campagnes voor Corpedi

Corpedi

Over het bedrijf

Corpedi is het nieuwe bedrijf van Lieve, de zaakvoerster van Birkenshop.

Op deze webshop verkoopt ze samen met haar dochter Heleen trendy ergonomische schoenen. Hiermee bieden ze hun klanten een betere ondersteuning van hun voeten.

Wij kregen het vertrouwen voor het ontwerpen van het logo, het bouwen van de webshop en het verzorgen van de online campagnes. 

Birkenshop is reeds klant sinds 2016, dus dit project is een mooie verderzetting van onze klantrelatie!

Corpedi

Klant sinds

2022

Wat we beheren:

Online Marketing, Webshop

Lieve Swijzen
Lieve Swijzen
Read More
Deze tandem staat paraat om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Onwaarschijnlijk efficiënte en professionele service.

Het resultaat

Corpedi is nog maar live sinds de start van 2022, maar de groei is meteen merkbaar. We ondersteunen dit elke maand verder met onze online marketing.

Maatwerk ontwerp

Voor de website van Corpedi kozen we een minimalistische, witte look. Zo verschuift de focus naar de geweldige productfoto's.

Corpedi

Mails vergaren met een actie

10% korting bij je volgende bestelling! Met deze strategie bouwen we de maillijst op, die we daarna kunnen activeren om de omzet te verhogen.

Corpedi

Uitgebreide filters

Elke webshop heeft een sterk filtersysteem nodig. Dit bouwden we voor Corpedi zodat klanten snel hun favoriete schoen kunnen vinden. Dit verhoogt de conversie aanzienlijk!

Corpedi

Bewezen groei

Elke maand zien wij de webshop groeien, waardoor we de kans krijgen om de marketingbudgetten op te schalen. Hierdoor brengen we de totale markt in kaart voor onze klant.

Omzetstijging Corpedi

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Met een focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Leadgeneratie & content marketing voor Quitte

Quitte

Over het bedrijf

Quitte zorgt voor een snelle en volledig juridisch invordering van onbetaalde facturen. En dit zonder dure tussenkomst van een advocaat of rechtbank.

Na een ondermaats traject bij een ander agency, contacteerde zaakvoerder Joachim ons om meer leads te genereren.

We zijn begonnen met het optimaliseren van zijn website, we bouwden een uitgebreid leadformulier en integreerden conversie-tracking.

Daarna hebben we campagnes opgestart, zijn we blogs beginnen schrijven en lanceerden we ook templates die je kan downloaden. 

Quitte

Klant sinds

2021

Wat we beheren:

Online Marketing, Website

Joachim De Veirman
Joachim De Veirman
Read More
We werken nu een half jaar samen met Kreatix en wat een ervaring! Als jonge onderneming lieten we door een ander bureau een website bouwen die jammer genoeg zeer passief en niet SEO vriendelijk bleek met heel weinig content. Ik zocht en vond hulp bij Kreatix.

Op korte termijn had Oliver een plan van aanpak klaar. Op enkele dagen tijd waren de eerste wijzigingen al zichtbaar: duidelijkere call-to-action, visueel sterker, technisch beter, kortom ik vond het al snel jammer dat ik Kreatix niet eerder had leren kennen.

Waar het andere bureau ook nooit repte over online marketing stelde Oliver een traject voor om ook dat verhaal uit te bouwen. Sindsdien hebben we een ongelooflijk goed contact met Elke die zeer gedreven onze blogs verzorgt en actief nadenkt over de juiste strategie om meerdere doelen te bereiken: meer websitebezoeken, meer leads, meer aanvragen, opbouwen van naambekendheid, hogere SEO-ranking, enzovoort.

Wat ons het meeste opvalt bij Kreatix is dat ze hun vak ECHT kennen en dat niet alleen beweren. Men gaat altijd doordacht te werk en verkiest langetermijnresultaten wat absoluut de juiste manier is. Zo raadde Kreatix ons af om blind massaal mailings uit te sturen naar aangekochte prospectlijsten. Elke heeft een strategie bedacht specifiek voor onze sector - die nochtans toch niet zo evident is - waarbij het voor leads aantrekkelijk wordt om ons hun mailadres te bezorgen en op basis daarvan mailings uit te sturen. Zo kan je er al van uitgaan dat de mails die uitstuurt gewenst zijn en dus veel meer resultaat opleveren.

Dit voorbeeld van hoe het inderdaad moet en alle andere elementen aan de samenwerking maken dat wij het verderzetten van onze business niet meer kunnen inbeelden zonder Kreatix als partner. Waarvoor heel erg bedankt!

Het resultaat

We ontwikkelden een makkelijk uitbreidbare WordPress-website met een design op maat. We integreerden ook een aantal handige functies om leads op weg te helpen.

Multi-step form

Om leads sneller van dienst te zijn, bouwden we een formulier met meerdere stappen om meteen de juiste info te verzamelen.

Quitte

Content marketing met blogs

Hoger scoren in Google? Dat regelen we met doelgerichte blogs. We schrijven op basis van een zoekwoordonderzoek, waarna we de posities opvolgen. Quitte had nog geen blog, dat hebben we meteen in orde gebracht!

Quitte

Downloadbare templates

De mailinglijst vergroten? Dat verzorgen we dan weer met downloadbare templates.

Quitte

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Met een focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Internationale marketing & meertalige webshop voor Zùsto

Zùsto

Over het bedrijf

Zùsto verkoopt suiker met 75% minder calorieën, gericht naar bewuste bakkers en diabetici.

We ondersteunen de internationale expansie van het bedrijf met een meertalige webwinkel, globale advertenties, whitepapers, blogartikels en B2B lead generatie.

Zùsto

Klant sinds

2021

Wat we beheren:

Online Marketing, Webshop

Het resultaat

We werken sinds 2021 voor Zùsto. In dat jaar bereikten we meer dan 12 miljoen mensen over de hele wereld, verhoogden we de online verkoop & zorgden we voor meerdere top-posities in Google.

Meertalige webwinkel

We bouwden een nieuwe webshop in WooCommerce. Momenteel is de site beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Arabisch.

Zùsto

Digitaal receptenboek

We zorgden voor een explosie van de mailinglijst. Dit dankzij ons digitaal receptenboekje. Dit is ondertussen meer dan 20.000 keer gedownload.

Zùsto

Top-posities in Google

We hebben een grote focus op SEO gelegd. Hierdoor konden we voor een aantal belangrijke zoekwoorden hoog scoren. Met het zoekwoord 'Sucralose' staan we vaak op de eerste positie. Dit zorgt voor duizenden extra hits per maand!

Zùsto

USA, baby!

Door de internationale expansie, krijgen we de kans om ook breder te adverteren. Zo onderhouden we B2B-campagnes in de USA. Van New York tot Chicago!

Zùsto

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Met een focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Volledige branding & online marketing voor Cijferbazen

Cijferbazen

Over het bedrijf

Cijferbazen is een samenwerking van zes onafhankelijke boekhoudkantoren onder één merknaam.

Kreatix kreeg de eer om een volledige ondersteuning te bieden. Zo bedachten we de naam, ontwierpen we het logo en de website, bouwden we hun sociale media kanalen en adverteren we online.

Cijferbazen

Klant sinds

2021

Wat we beheren:

Online Marketing, Website

Yelena Francken
Yelena Francken
Read More
Oliver van Kreatix heeft ons geholpen bij de opbouw van onze nieuwe website Cijferbazen. Wat ons onmiddellijk opviel bij de kennismaking met Oliver, is zijn gedrevenheid, enthousiasme & passie voor zijn job! Dit is ook de doorslaggevende reden geweest waarvoor we initieel met hem een samenwerking hebben opgestart. Ook op die samenwerking kijken we alvast terug met een zeer positief gevoel! Oliver heeft oog voor detail, luistert en denk mee naar wat belangrijk is voor ons als klant, hanteert korte communicatielijnen en volgt zaken goed op. We zijn zeer tevreden over de aangename & deskundige aanpak van Oliver en zijn team!

Het resultaat

We zorgden voor een WordPress-website met een design op maat. De website is makkelijk uitbreidbaar en we integreerden ook een aantal handige functies om leads mee binnen te halen.  

Kantoorlocator

Dankzij onze tool vinden leads meteen het dichtstbijzijnde kantoor mét contactgegevens. Wij implementeren dit vaker voor bedrijven met meerdere locaties. Handig!

Cijferbazen

Vacature-systeem

Goed personeel vinden is vaak moeilijker dan leads genereren. Daarom bouwden we een vacature-systeem op maat waardoor Cijferbazen snel nieuwe opportuniteiten kan posten. Daarna ondersteunen wij dit met advertenties.

Cijferbazen

Social media ondersteuning

Cijferbazen koos bewust voor onze online marketing ondersteuning. Zo hoeven zij niet bezig te zijn met het onderhouden van sociale media & het werven van extra klanten. Ook bij het invullen van vacatures ondersteunen we de groep.

Cijferbazen

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Met een focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

700% ROI op ads & bouwen van de webshop voor Birkenshop

Birkenshop

Over het bedrijf

Birkenshop is een onafhankelijk verkooppunt van Birkenstocks, opgericht door Lieve Swijzen. Zij is hét brein achter Birkenshop en ziet haar webshop als haar vierde kind.

Wat begon als een hobby en beperkte nevenactiviteit, mondde uit in een waar succes. Hoe dat komt?  De persoonlijk aanpak van Lieve zorgt ervoor dat elke klant als een koning wordt behandeld.

Bij Birkenshop is niemand een nummertje. Elke vraag wordt door Lieve persoonlijk beantwoord. Ook het verwerken van de bestellingen wordt persoonlijk door Lieve opgevolgd.

Birkenshop

Klant sinds

2016

Wat we beheren:

Online Marketing, Webshop

Het probleem

In 2010 besloot Lieve om een beperkt aanbod aan orthopedische schoenen aan te bieden, als aanvulling op de apotheek die ze toen uitbaatte.  Dit bleek een succes

Na een flinke groeispurt, waagde Lieve van Birkenshop de sprong om het aanbod te vergroten en een aparte zaak op te starten.

Om het concept groots te kunnen aanpakken, wist Lieve dat ze niet enkel regionaal kon blijven verkopen in de winkel. Een online webshop was dus een must.

De oplossing

Birkenshop was één van onze eerste klanten. Lieve kwam via via bij ons terecht en besloot destijds om het prille concept van Kreatix een kans te geven. Voor ze het goed en wel beseften, waren William en Oliver verantwoordelijk voor de uitbouw van de nieuwe webshop van Birkenshop.

Rebranding

We kregen een ‘carte blanche’ om de webwinkel volledig te rebranden. We kozen ervoor om de kleur blauw door te trekken als huisstijl. Blauw staat voor betrouwbaarheid & loyaliteit, en stimuleert conversies. Je vindt de kleur blauw dikwijls terug bij webshops. Denk maar aan de webshop van Coolblue, bijvoorbeeld.

Mobielvriendelijk ontwerp

De webshop die we destijds in 2017 opleverden was responsief, klaar voor de toekomst en telde ongeveer een negenduizendtal artikelen. Ondertussen zijn er al meerdere nieuwe versies gemaakt.

Birkenshop
Birkenshop
Birkenshop

Conversiegerichte webshop

De eerste webshop die we bouwden voor Birkenshop werkte goed, en kwam tegemoet aan de normen van toen. Stilstaan is echter achteruitgaan, zeker op digitaal vlak. Er werd in de loop der jaren dan ook continu gesleuteld aan de webshop.

Website & App

Ook aan de look & feel van de webshop werd gesleuteld. Intussen ontwikkelden we een combinatie tussen een app en een website, zodat potentiële klanten via de webshop de ervaring krijgen van een app, zonder dat dit een grote investering vraagt. Hierdoor steeg het aantal conversies via mobiel.

Bovenaan in Google

Voor al onze relevante zoekwoorden scoren we een toppositie in de zoekmachines. SEO zorgt voor een groter klikvolume en brengt nieuwe klanten naar je webshop. Door in te spelen op content en de juiste technische implementatie van de webwinkel, scoren we sterk.

Overtreffen in Google Ads

Met concurrentie als Zalando, Sarenza & Torfs is het een dagelijkse strijd om goed te scoren via Google Ads. Door onze continue optimalisatie staan wij al 6 jaar boven deze andere webwinkels.

Veelgelezen nieuwsbrief

Voor al onze relevante zoekwoorden scoren we een toppositie in de zoekmachines. SEO zorgt voor een groter klikvolume en brengt nieuwe klanten naar je webshop. Door in te spelen op content en de juiste technische implementatie van de webwinkel, scoren we sterk.

Een mooie ROI op Facebook Ads

Winkelmandverlaters staan op onze radar. Via dynamische retargeting advertenties confronteren we winkelmandverlaters met de producten die ze niet hebben afgerekend. We investeerden €5.700 in deze advertenties en kregen er een rendement van €72.000 voor in de plaats. De kracht van retargeting via Facebook!

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Samen groeien met Corporella

Corporella

Over het bedrijf

Als kinesitherapeuten zijn Greet Dieltjens en Alex Ballyn in 1989 gestart met een groepspraktijk. Door diverse specialisaties en uitbreiding van het team, biedt Corporella nu een verscheidenheid aan behandelingen aan. Zowel op paramedisch als op esthetisch vlak. Naast het aanbieden van paramedische en esthetische behandelingen, beschikt Corporella ook over een aanbod van verzorgings- en schoonheidsproducten. Corporella is tevens een officiële verdeler van Rainpharma. Shoppen kun je doen in de winkel of in de webshop.
Corporella

Klant sinds

2014

Wat we beheren:

Online Marketing, Webshop

Het probleem

Corporella neemt een speciale plek in ons hart in. Corporella was namelijk onze allereerste klant! Een enorm spannend project. Greet kwam via een goede word of mouth bij ons terecht voor een nieuwe website en de rebranding van het merk.

De oplossing

Eerlijk gezegd? Als twee jonge knapen wisten we totaal niet waar te beginnen. Met de hulp van YouTube tutorials gingen we dan maar aan de slag. Gelukkig wist Greet van Corporella waar ze aan toe was. Ze geloofde in ons concept. 

Voor beide partijen was dit destijds een win-winsituatie. Corporella kon in 2014 met een beperkt budget investeren in een nieuwe website en zaakvoerders Oliver & William kregen de kans om hun vaardigheden aan te scherpen.

Een '2014-proof' website

De site die we destijds in 2014 opleverden was responsief, werkte naar behoren en kwam tegemoet aan de normen van toen. Deze site betekende wel degelijk de officiële start van Kreatix als webagency.

Banners, flyers & branding

We bouwden samen met Corporella aan een sterk merkverhaal. Om de naamsbekendheid te versterken, ontwierpen we banners & flyers. De banner die we destijds hadden gemaakt, hangt nog steeds te wapperen aan de voorgevel van de winkel.

Corporella
Corporella

Het resultaat

Achteraf bleek de klant blij te zijn met het resultaat. Oef! Dit zette de deur dan ook open voor een bredere samenwerking.

Een '2022-proof' website

De website van Corporella kreeg ondertussen – uiteraard – al meerdere keren een opfrisbeurt. Bij de laatste herwerkte versie werd de focus gelegd op de verschillende diensten én de groeiende webshop. Het resultaat is een verlengstuk van hun nieuwe, gerenoveerde winkel. De kleuren en de beleving werden doorgetrokken op de herwerkte site.

Advertentiecampagnes

Als gevolg van positieve resultaten, besloot Greet van Corporella om ook Google Ads en Facebook Ads een kans te geven. Aangezien we de website zelf in handen hebben, kunnen we naar hartenlust experimenteren & optimaliseren. Maandelijks verkoopt Corporella zo’n honderdtal producten in de webshop via onze advertenties, en krijgt Greet gemiddeld 40 offerte-aanvragen per maand binnen voor haar diensten.

Pilot project

Corporella is inmiddels uitgegroeid tot een soort van pilot-project. Greet geeft ons de toestemming om te experimenteren. In ruil daarvoor zijn de advertentiecampagnes van Corporella altijd mee met de nieuwste trends.

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

38% lagere kosten per lead voor Ja-Diam

Ja-Diam

Over het bedrijf

Ja-Diam is een gevestigde diamantexpert, gespecialiseerd in de verkoop, aankoop & taxatie van diamanten en juwelen. Het familiebedrijf is al meer dan drie generaties lang gevestigd in de befaamde diamantwijk van Antwerpen. Zowel bij het verkopen, als bij het aankopen van diamanten komt heel wat onzekerheid kijken. Aan de hand van een eerlijke taxatie door deskundigen, wilt Ja-Diam deze onzekere gevoelens wegnemen.

Ja-Diam

Klant sinds

2019

Wat we beheren:

Online Marketing, Website

Het probleem

De oude site van de familie Janssens was gedateerd en niet geoptimaliseerd voor zoekmachines. Dat is een gemiste kans, want een website is anno 2022 meer dan alleen een online visitekaartje. Het is je online marketing- en verkoopmachine.

De oplossing

Ja-Diam besefte de noodzakelijkheid van deze situatie, en klopte bij ons aan voor het uitbouwen van hun nieuwe site. We namen de website stevig onder handen en staken haar in een volledig nieuw en modern jasje.
Ja-Diam
Ja-Diam

Een sterke website

De nieuwe website van Ja-Diam bewees al snel zijn succes. De site werd opgebouwd in vier talen met een focus op conversie. In ruim een jaar tijd ontving de nieuwe website van Ja-Diam maar liefst 20.297 websitebezoeken.

Google Ads samenwerking

De familie Janssens was tevreden van het geleverde werk en besloot daarop om ook Google Ads een kans te geven. We bouwden een volledige Google Ads campagne uit en lanceerden meertalige advertentiecampagnes. Per maand scoort de Google Ads campagne van Ja-Diam ongeveer 24 conversies.

Vaste marketingpartner

Ja-Diam is intussen overtuigd van de kracht van online marketing, waardoor we het volledige marketingluik steeds meer in handen kregen. Naast het beheren van de Google Ads campagnes, voorzien we de familie Janssens nu ook op regelmatige basis van Facebook content en SEO-gerichte blogartikels.

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Multifunctionele website voor #ZigZagHR

#ZigZagHR

Over het bedrijf

#ZigZagHR is dé HR-community voor progressieve HR professionals in België. Het bedrijf onder leiding van Lesley Arens organiseert maandelijkse HR events en inspireert professionals via haar maandelijks vaktijdschrift. Ieder jaar selecteert #ZigZagHR 10 uitdagingen waar HR van wakker ligt. Elke maand zoomen ze in het vaktijdschrift in op één van deze topics. De maandelijkse events bieden dan weer een opportuniteit voor professionals om gericht te connecteren met en te leren van HR peers.
#ZigZagHR

Klant sinds

2019

Wat we beheren:

Online Marketing, Website

Het probleem

Het concept van #ZigZagHR was destijds gloednieuw. Om het digitale luik te ondersteunen, was #ZigZagHR op zoek naar een all-in-one partner die het merk kon faciliteren in alle opzichten van het vak. 

Op die manier kon Lesley, de oprichtster van #ZigZagHR, zich focussen op het uitbouwen van haar bedrijf. Concreet had Lesley van #ZigZagHR nood aan een gestroomlijnde site, die ondersteund werd door verschillende marketingcampagnes.

De oplossing

Toen Lesley Arens ons contacteerde voor een totaalproject, wisten we dat we samen het verschil konden maken.

Een functionele website

We bouwden voor #ZigZagHR een nieuwe website, waarvan het lijstje met functies uitgebreid was. Zo moest de site onder andere beschikken over een blog-structuur en een online boekingsformule. Inschrijven op events moest makkelijk verlopen voor de klant en overzichtelijk te beheren zijn voor Lesley. Daarnaast integreerden we een systeem dat ervoor zorgt dat abonnementen automatisch worden verlengd.

Sterke marketingcampagnes

De nieuwe site van #ZigZagHR werd ondersteund door het powerkoppel Google & Facebook Ads. Via Google leiden we betalend verkeer naar de site. Wanneer websitebezoekers geen aankoop doen via de Google advertenties, treedt de Facebook Pixel in werking. Via Facebook (retargeting) advertenties zetten we vervolgens de achtervolging in.

#ZigZagHR
#ZigZagHR

Abonnees en inschrijvingen voor events

Sinds de livegang van de nieuwe site en de opstart van onze marketingcampagnes, stromen transacties vlotjes binnen. We verkochten via Google & Facebook een 80-tal abonnementen in een periode van 4 maanden. In diezelfde periode zorgden we ervoor dat 25 mensen zich inschreven voor één van de maandelijkse events die #ZigZagHR organiseert.

Nieuwe inschrijvingen op de nieuwsbrief

Het mailadressenbestand van Lesley werd gretig aangezuiverd met nieuwe abonnees op de #ZigZagHR nieuwsbrief. Het doel hiervan is om verschillende touchpoints te creëren, totdat een lead uiteindelijk converteert en zich ontpopt tot gloednieuwe klant.

Nieuwsgierige voorproevers

Niet iedereen voelt zich meteen klaar om een aankoopbeslissing te maken na het zien van een advertentie. Sommigen kijken liever de kat nog even uit de boom. Daarvoor dient het gratis leesexemplaar. We lieten intussen al enkele tientallen voorproevers kennismaken met het tijdschrift van #ZigZagHR.

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Van 25 naar 190 leads per maand voor Protector

Protector

Over het bedrijf

Protector noemt zichzelf weleens de huisdokter. Met meer dan 30 jaar ervaring in de bestrijding van vocht, huiszwammen en houtworm is Protector dan ook dé referentie in de sector. Met een vast team van ervaren medewerkers biedt Protector je een totaaloplossing. Het zit ‘m bij Protector dan ook in de kleine dingen. Omdat wonen op een werf allesbehalve leuk is, beperkt het bedrijf de overlast tot een minimum door bijvoorbeeld de werkzaamheden af te schermen.
Protector

Klant sinds

2019

Wat we beheren:

Online Marketing

Het probleem

Emiel van Protector koos er enkele jaren geleden voor om Google Ads uit te besteden aan een extern marketingbureau. Helaas, zonder succes. Emiel was dan ook naarstig op zoek naar een nieuwe Google Ads partner, en kwam zo bij Kreatix terecht. 

We hadden een goed kennismakingsgesprek en stelden vast dat onze neuzen in dezelfde richting stonden. Aanvankelijk stonden we voor een uitdaging, want het vertrouwen van Emiel in marketingbureaus was inmiddels geslonken. We moesten en zouden dat vertrouwen dan ook terugwinnen.

De oplossing

Aangezien Protector zowel actief is in Vlaanderen als in Wallonië, bouwden we een uitgebreide, tweetalige Google Ads campagne op.

Regionale verdeling

We schreven advertenties voor elk van onze drie gewesten, waardoor we nauwkeurig konden bijhouden welke gewesten het best presteerden. Voor het tweetalige Brusselse Gewest, schreven we de advertenties zowel in het Frans als in het Nederlands.

SKAG’s (Single Keyword Ad Groups)

We werkten aan de hand van SKAG’s. De afkorting SKAG staat voor Single Keyword Ad Groups. Het zijn advertentiegroepen die - zoals het woord het zegt - bestaan uit louter één zoekwoord. SKAG’s zijn een manier om meer controle te krijgen en betere prestaties te halen met je Google Ads account.

Protector
Protector
Protector

Boost in het verkeer

Een gemiddelde van 43 klikken per dag zorgde voor een boost in het verkeer naar de website. Bijgevolg bleven ook conversies niet lang uit. Protector zag het aantal leads sterk toenemen. Zowel in het Waalse als in het Vlaamse Gewest, bleken vochtproblemen erg populair.

Een tevreden klant

De extra instroom van verkeer op de website, maakte van Emiel een tevreden man. Na tegenvallende resultaten bij de vorige Ads-partner, namen wij het account over. We verzorgden een verdubbeling van het aantal leads voor hetzelfde budget. Een tevreden klant, dat is waar we naar streven.

Start jouw project met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.

Wim Engelen

Sinds 2014 de digitale partner van KMO’s en groeiende bedrijven.

Marketing

Volg ons

Google Partner
Meta Business Partner
Leadinfo Badge
Mollie
Google reviews

© 2022 Kreatix - Alle rechten voorbehouden - Privacybeleid - Algemene voorwaarden