Leads via Google Ads

Protector

Protector koos ervoor om Google Ads uit te besteden aan een extern marketingbureau en kwam vervolgens bij Kreatix terecht. Aanvankelijk stonden we voor een nieuwe uitdaging. De sector waarin Protector actief is, is namelijk vrij specifiek en was ons op dat moment nog onbekend. 

Aangezien Protector zowel actief is in Vlaanderen als in Wallonië, bouwden we een uitgebreide, tweetalige Google Ads campagne op. 

De focus van onze advertentiecampagnes ligt op het bereiken van leads. We schreven advertenties voor elk van onze drie gewesten, waardoor we nauwkeurig konden bijhouden welke gewesten het best presteerden.

Een gemiddelde van 43 klikken per dag zorgde voor een boost in het verkeer naar de website. Bijgevolg bleven ook conversies niet lang uit. Protector zag het aantal leads sterk toenemen. Leads die Protector nog geen €50 kosten, maar wel een pak meer geld in het laatje brengen in de plaats. 

Wekelijks nemen nu gemiddeld 11 potentiële klanten contact op via Google Ads voor het behandelen van vochtproblemen & het bestrijden van zwammen en houtrot.

0 %
meer leads met Kreatix
0 %
lagere kosten per lead

Geprikkeld door deze case study?

Bespreek jouw project met ons.