Beveiligde website voor UZ Leuven

Over het bedrijf
UZ Leuven is een universitair ziekenhuis waar patiënten kunnen rekenen op gespecialiseerde zorg en innovatieve behandelingen, gecombineerd met menselijke aandacht en respect voor elke persoon. BSPHO – een initiatief van het UZ Leuven – is dan weer de vereniging voor Belgische centra die hun expertise delen over kinderoncologie.

Klant sinds
2018
Wat we beheren:
Website
Het probleem
Het UZ Leuven was op zoek naar een digitale partner om hun te ondersteunen bij het uitbouwen van een nieuwe website voor BSPHO, inclusief de rebranding van het merk.
Na een pitch-ronde met meerdere marketingbureaus, kregen we het vertrouwen van UZ Leuven om de nieuwe website voor BSPHO te bouwen. We waren dan ook ongelooflijk trots en vereerd om te kunnen meewerken aan dit nobel project.
De oplossing
Dynamische functies
We integreerden in de eerste plaats een database die dokters kunnen gebruiken om informatie met elkaar te delen. Naast het publieke deel van de site, bouwden een privaat deel op dat enkel toegankelijk is voor de leden van BSPHO. Tot slot ontwikkelden we een maatwerk dashboard waarbij UZ Leuven alle relevante statistieken kan opvolgen. Zo moet je als eindgebruiker niet gaan zoeken in ingewikkelde software.
Integratie van marketingtools
We koppelden het geheel aan tools als Mailchimp & Google Analytics. Via Google Analytics kan BSPHO meer gedetailleerde statistieken verzamelen wat betreft het verkeer op de site. De koppeling met Mailchimp is dan weer handig voor het versturen van nieuwsbrieven.


Start jouw project met Kreatix
Wij werken volgens de regels van de kunst. Met een focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 350 bedrijven.
