20 leads per week voor bouwbedrijf Verrijckt

Over het bedrijf

Klant sinds
2019
Wat we beheren:
Online Marketing, Website
Het probleem
De oplossing
Organisch verkeer
We zetten in op content marketing. Het doel hiervan is de distributie van waardevolle & relevante content. Het genereren van leads gebeurt zo organisch en geleidelijk. We lanceerden inmiddels een uitgebreide bouwgids en schrijven elke maand een nieuw blogartikel.
Betalend verkeer
We ondersteunen dat organisch proces door extra in te zetten op paid advertising met Google & Facebook Ads als speerpunten. Om te beginnen, zorgen we voor waardevolle verkeersstromen naar de site, waar onze Facebook Pixel enkele nuttige gegevens verzamelt. Die informatie kunnen we vervolgens gebruiken voor retargeting doeleinden. Deze gevarieerde marketingaanpak zorgt ervoor dat Bouwonderneming Verrijckt op meerdere platformen aanwezig is. Daardoor komen klanten met verschillende customer touchpoints in aanraking. Hier streven we naar, want een strikt lineaire weg van overweging naar aankoop is slechts een utopie.


We lanceerden in samenwerking met Jef Van den Branden een bouwgids om potentiële klanten te inspireren en te helpen bij hun bouwplannen. Deze gids, vol handige bouwtips, werd intussen al meer dan 1500 keer gedownload. Jef kwam met het idee en uitvoering, wij ondersteunen met marketingcampagnes.
De blogartikels die we schreven voor Verrijckt, scoren sterk in Google. Voor een heleboel relevante zoektermen staan ze op de eerste pagina: “renoveren huis”, “wat kost een nieuwbouwwoning” en “energiezuinige woning” zijn maar enkele voorbeelden. Maandelijks lokken we gemiddeld 388 bezoekers naar de website via onze blogs!
Start jouw project met Kreatix
Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 250 bedrijven.
