Samen groeien met Corporella

De klant

Als kinesitherapeuten zijn Greet Dieltjens en Alex Ballyn in 1989 gestart met een groepspraktijk. Door diverse specialisaties en uitbreiding van het team, biedt Corporella nu een verscheidenheid aan behandelingen aan. Zowel op paramedisch als op esthetisch vlak.

Naast het aanbieden van paramedische en esthetische behandelingen, beschikt Corporella ook over een aanbod van verzorgings- en schoonheidsproducten. Corporella is tevens een officiële verdeler van Rainpharma. Shoppen kun je doen in de winkel of in de webshop.

De situatie

Corporella neemt een speciale plek in ons hart in. Corporella was namelijk onze allereerste klant! Een enorm spannend project. Greet kwam via een goede word of mouth bij ons terecht voor een nieuwe website en de rebranding van het merk.

De oplossing

Eerlijk gezegd? Als twee jonge knapen wisten we totaal niet waar te beginnen. Met de hulp van YouTube tutorials gingen we dan maar aan de slag. Gelukkig wist Greet van Corporella waar ze aan toe was. Ze geloofde in ons concept. 

Voor beide partijen was dit destijds een win-winsituatie. Corporella kon in 2014 met een beperkt budget investeren in een nieuwe website en zaakvoerders Oliver & William kregen de kans om hun vaardigheden aan te scherpen.

Een ‘2014-proof’ website

De site die we destijds in 2014 opleverden was responsief, werkte naar behoren en kwam tegemoet aan de normen van toen. Deze site betekende wel degelijk de officiële start van Kreatix als webagency.

Banners, flyers & branding

We bouwden samen met Corporella aan een sterk merkverhaal. Om de naamsbekendheid te versterken, ontwierpen we banners & flyers. De banner die we destijds hadden gemaakt, hangt nog steeds te wapperen aan de voorgevel van de winkel.

Het resultaat

Achteraf bleek de klant blij te zijn met het resultaat. Oef! Dit zette de deur dan ook open voor een bredere samenwerking.

Een ‘2020-proof’ website

De website van Corporella kreeg ondertussen - uiteraard - al meerdere keren een opfrisbeurt. Bij de laatste herwerkte versie werd de focus gelegd op de verschillende diensten én de groeiende webshop. Het resultaat is een verlengstuk van hun nieuwe, gerenoveerde winkel. De kleuren en de beleving werden doorgetrokken op de herwerkte site.

Advertentiecampagnes

Als gevolg van positieve resultaten, besloot Greet van Corporella om ook Google Ads en Facebook Ads een kans te geven. Aangezien we de website zelf in handen hebben, kunnen we naar hartenlust experimenteren & optimaliseren. Maandelijks verkoopt Corporella zo’n honderdtal producten in de webshop via onze advertenties, en krijgt Greet gemiddeld 40 offerte-aanvragen per maand binnen voor haar diensten.

Pilot project

Corporella is inmiddels uitgegroeid tot een soort van pilot-project. Greet geeft ons de toestemming om te experimenteren. In ruil daarvoor zijn de advertentiecampagnes van Corporella altijd mee met de nieuwste trends.

Jouw project uitwerken met Kreatix?

Reeds jaren bouwen wij webshops zoals die van Corporella. Allesomvattend, met het oog op resultaten. Spreekt dat je aan? Dan kan je makkelijk contact met ons opnemen.

Scroll to Top