Een razendsnelle set-up voor Roosjen

De klant

Roosjen is een (h)echt familiebedrijf, dat al meer dan 40 jaar bestaat. In het prille begin opereerde Roosjen als verdeler van technische componenten op de Belgische markt. Intussen is het bedrijf uitgegroeid tot een gekende leverancier van metaaldetectoren en controlewegers.

Naast leverancier, is Roosjen een goede partner en sterke vertegenwoordiger. Ze bieden klantspecifieke oplossingen aan, en hebben de laatste jaren fors geïnvesteerd in het uitbreiden van een sterk team van service-engineers. Net zoals Kreatix, dragen ze het opbouwen van duurzame klantrelaties hoog in het vaandel.

Uitdaging

Op vrijdag 8 mei werden we gebeld door Roosjen met de vraag of we met spoed een site konden opzetten. Ze hadden een nieuw product ontwikkeld dat bedrijven kon helpen met veilig terug herop te starten na COVID-19.

Daar zetten we als bedrijf graag onze schouders onder.

Het doel van dit project? Zo snel mogelijk onder de aandacht komen bij bedrijven met hun SAFE-camera: een camera met gezichtsherkenning, die controleert op koorts & op het gebruik van mondmaskers.

De oplossing

We kozen er bewust voor om een landingspagina op te zetten, daar we snel moesten schakelen. Op minder dan 48 uur bouwden we een pagina op, en maakten we deze responsief voor mobiele toestellen.

Landingspagina met oog voor conversies

Een goede landingspagina vormt de ruggengraat van elke marketingcampagne. Is deze niet geoptimaliseerd voor conversies? Dan kun je het wel schudden, ongeacht hoe doeltreffend je marketingcampagnes ook zijn. Tijdens het bouwen stelden we conversieoptimalisatie dan ook voorop. Denk hierbij aan call-to-actions, een contactformulier en verschillende triggers.

Sterke marketingcampagnes

De gloednieuwe landingspagina van Roosjen wordt ondersteund door het powerkoppel Google & Facebook Ads. Via Google startten we een campagne op met als doel om lokaal meer leads te scoren. Happen websitebezoekers niet toe? Dan worden deze opnieuw benaderd via Facebook advertenties.

Het resultaat

Een pijlsnelle lancering

In minder dan een week stond de landingspagina live, en werden marketingcampagnes opgebouwd. Snel kunnen schakelen was dan ook de belangrijkste vereiste van Roosjen.

Een groot bereik

Intussen werd de landingspagina al door meer dan 600 gebruikers bezocht op enkele weken tijd, en sleepten we alvast enkele leads in de wacht. We zijn benieuwd naar wat de toekomst brengt!

Jouw project uitwerken met Kreatix?

Reeds jaren sleutelen wij aan online oplossingen zoals die van Roosjen. Allesomvattend, met het oog op resultaten. Spreekt dat je aan? Dan kan je makkelijk contact met ons opnemen.

Scroll to Top