20 leads per week voor bouwbedrijf Verrijckt

Bouwonderneming Verrijckt bouwt aan de dromen van hun klanten en begeleidt hen gedurende het hele bouwproces. Hierdoor kunnen hun klanten zich volledig focussen op het vormgeven van hun ultieme droomhuis. Er wordt bij Verrijckt gezorgd voor het totaalplaatje; van de eerste brainstorm-sessie tot het overhandigen van de sleutels. Bouwbedrijf Verrijckt denkt bovendien ook na over de toekomst. Duurzaamheid is immers geen trend, het is een must.

logo image
logo image

Struikelblok

De vooruitstrevende visie van Bouwbedrijf Verrijckt kwam helaas helemaal niet tot zijn recht op hun vorige website. Zaakvoerder Ivo had bovendien al samengewerkt met drie andere marketingbureaus, telkens zonder resultaat. Dit kon en moest beter.

De oplossing

Zaakvoerder Ivo Verrijckt koos met Kreatix voor een all-in-one partner. We namen de website stevig onder handen en staken haar in een volledig nieuw en modern jasje.
Ivo gaf Kreatix daarnaast het vertrouwen om het hele marketingluik te regelen. Het resultaat? Een gestroomlijnde, stijlvolle website die wordt ondersteund door sterke marketingcampagnes.

Organisch verkeer
We zetten in op content marketing. Het doel hiervan is de distributie van waardevolle & relevante content. Het genereren van leads gebeurt zo organisch en geleidelijk. We lanceerden inmiddels een uitgebreide bouwgids en schrijven elke maand een nieuw blogartikel.
Betalend verkeer
We ondersteunen dat organisch proces door extra in te zetten op paid advertising met Google & Facebook Ads als speerpunten. Om te beginnen, zorgen we voor waardevolle verkeersstromen naar de site, waar onze Facebook Pixel enkele nuttige gegevens verzamelt. Die informatie kunnen we vervolgens gebruiken voor retargeting doeleinden. Deze gevarieerde marketingaanpak zorgt ervoor dat Bouwonderneming Verrijckt op meerdere platformen aanwezig is. Daardoor komen klanten met verschillende customer touchpoints in aanraking. Hier streven we naar, want een strikt lineaire weg van overweging naar aankoop is, anno 2020, nog slechts een utopie.

Het resultaat

Leads via Google & Facebook Ads
De website zorgt ondertussen voor een constante instroom van leads, met dank aan Google en Facebook Ads. Deze potentiële projecten werden door zaakvoerder Ivo nauwgezet opgevolgd met een kennismakingsgesprek. Het eerste nieuwbouwproject zit intussen in de pipeline.
Populaire bouwgids
We lanceerden in samenwerking met Jef Van den Branden een bouwgids om potentiële klanten te inspireren en te helpen bij hun bouwplannen. Deze gids, vol handige bouwtips, werd al meer dan 120 keer gedownload op slechts enkele weken tijd. Jef kwam met het idee en uitvoering, wij ondersteunen met marketingcampagnes.
Bovenaan in Google
Tot slot schreven we eind januari een blogartikel over de energieprestatieregelgeving bij nieuwbouwwoningen. Het doel is om op termijn, nadat Google dit blogartikel heeft geïndexeerd, bovenaan te staan in Google voor de zoekterm “EPB”. Challenge accepted!

Ook scoren? Werk jouw project uit met Kreatix

Wij werken volgens de regels van de kunst. Focus op resultaat, heldere communicatie en transparante prijzen. Dat doen we sinds 2014 voor meer dan 150 bedrijven.