Gratis download

De ultieme handleiding om meer leads te scoren

Vroeger – toen de dieren nog spraken – was het genereren van leads voornamelijk een kwestie van koude acquisitie. Telemarketing is hier een goed voorbeeld van. Dankzij de technologische vooruitgang en de groei van het internet is het koopgedrag van consumenten echter ingrijpend veranderd.

Door de intrede van het internet hebben consumenten tegenwoordig een aanzienlijke bron van informatie tot hun beschikking. Deze gigantische hoeveelheid aan beschikbare informatie heeft er toe geleid dat klanten niet meer geïnteresseerd zijn in een lukraak verkooppraatje.

Enter: warme acquisitie of lead generation. Hierbij ga je prospecten aantrekken, zonder dat je jouw product of dienst aan hen gaat opdringen. Hoe? Door hen waardevolle informatie aan te bieden. Meer hierover lees je in onze handleiding!

Inhoud van de handleiding

  • De bouwstenen van lead generation
  • Basisprincipes van inbound marketing┬á
  • Basisprincipes van content marketing

Download hier

handleiding online marketing

Eens praten over je online aanwezigheid?