Gratis download
Vroeger – toen de dieren nog spraken – was het genereren van leads voornamelijk een kwestie van koude acquisitie. Telemarketing is hier een goed voorbeeld van. Dankzij de technologische vooruitgang en de groei van het internet is het koopgedrag van consumenten echter ingrijpend veranderd.
Door de intrede van het internet hebben consumenten tegenwoordig een aanzienlijke bron van informatie tot hun beschikking. Deze gigantische hoeveelheid aan beschikbare informatie heeft er toe geleid dat klanten niet meer geïnteresseerd zijn in een lukraak verkooppraatje.
Enter: warme acquisitie of lead generation. Hierbij ga je prospecten aantrekken, zonder dat je jouw product of dienst aan hen gaat opdringen. Hoe? Door hen waardevolle informatie aan te bieden. Meer hierover lees je in onze handleiding!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.