Wees aanwezig als mensen naar jou zoeken.

De beste plek om een lijk te verbergen? Op pagina twee van de zoekresultaten in Google. De eerste pagina van de zoekresultaten krijgt namelijk meer dan 95% van het totaal aantal klikken. Pagina twee in Google; daar kijkt quasi niemand naar.

Wil je vermijden dat je website een stille dood sterft? Zet dan in op content marketing met behulp van blogartikels. Het creëren van goede blogs is een kosteneffectieve manier om nieuwe leads binnen te halen & is een belangrijke factor voor de vindbaarheid in Google.

+ 0 %
Zichtbaarheid voor Birkenshop
Wat is Facebook Ads? Mogelijkheden & tips om meer resultaat te halen in 2020

Je weet dat blogs belangrijk zijn, maar je hebt geen tijd om ze te schrijven.

En dat is ook logisch. Elk zijn vak! Als marketingbureau nemen wij deze taak op ons. Wij schrijven maandelijks sterke artikels voor jouw bedrijf. Na enkele maanden staan deze blogs hoog in Google, en kan jij genieten van gratis leads. Jouw investering? Een kwartier per maand om te bellen met onze copywriter Eline.

Daden zeggen meer dan woorden

Wij houden van resultaten en transparantie. We doen ook wat we zeggen.

Na onderzoek zagen we een opportuniteit om een blog te schrijven over Wix, daar veel ondernemers een site laten bouwen op dat platform. Jammer genoeg is de software niet sterk, en willen wij professionals hiervoor waarschuwen.

Onze blog is vrij recent, maar staat op positie 2 in Google (!), net onder de officiële site van Wix. Oeps.

Practice what you preach. Lees de volledige case study hier. 

Elk blogartikel dat wij schrijven is:

  • Geoptimaliseerd voor Google: Wij voorzien je blogartikel van de nodige vereisten om te scoren in Google. Van heading tags tot meta tags. Wij zorgen voor een hoge ranking.

     

  • Gebaseerd op onderzoek: We bundelen onze krachten tot één geheel. We zetten in op de juiste zoekwoorden en zorgen voor een strategische positionering.

     

  • Gericht op resultaat: We sporen lezers aan om contact op te nemen of geven hen de mogelijkheid om zich in te schrijven op de nieuwsbrief. Eens je over een e-mailadres beschikt, geraakt de bal zo aan het rollen.

     

  • In jouw stijl: We creëren relevante content op maat van jouw doelpubliek. We kruipen in de huid van je belangrijkste klant en schrijven in functie van hun behoeftes.

Het proces

1
2
3
4

Een goed gesprek

We gaan niet aan de slag zonder je bedrijf en de markt waarin je actief bent, helemaal te doorgronden. Schrijven doen we immers met kennis van zaken.

Plan van aanpak

In deze fase worden de rollen verdeeld. Wie doet de eerste aanzet? In welke mate schrijven we mee aan het artikel? We denken een werking op maat uit die past binnen de mogelijkheden van de sector.

Schrijven, schrappen, schrijven

Het is tijd om onze pen boven te halen. Afhankelijk van de afgesproken rolverdeling schrijven of optimaliseren wij jouw teksten. Ons doel? klantgerichte content produceren die hoog scoort in Google.

Meten en communiceren

Wanneer je blogartikel live staat, houdt ons werk nog niet op. We houden continu de vinger aan de pols en rapporteren proactief de organische verschuivingen in Google.

Een vlotte pen brengt op.

+ 0 %
Bezoekers voor B-Fit
+ 0
Lezers voor Travel Magazine
+ 0 %
Leads voor Dominocoaching

Laten we samen scoren in Google.

Mail ons op info@kreatix.be of bel ons op +32 472 49 37 37