Geen technische zorgen met hosting van Kreatix

Meer dan 95% van onze klanten kiest voor onderhoud en opvolging door Kreatix. Wij hosten je site, onderhouden hem en zijn bereikbaar bij technische vragen.

Meer dan 95% van onze klanten kiest voor onderhoud en opvolging door Kreatix. Wij hosten je site, onderhouden hem en zijn bereikbaar bij technischeĀ vragen.

Onze serviceformules voor jouw site

Onze serviceformules
voor jouw site

Wil je zelf uren spenderen aan het aanpassen van een pagina of laat je dat gewoon over aan ons? Wij doen dat snel, efficiƫnt & correct.

Basis

Voor statische sites

Voor statische
sites

ā‚¬99

/maand

Premium

Voor dynamische sites

ā‚¬179

/maand

Premium+

Voor zeer dynamische sites

ā‚¬329

/maand

371798552 886888449627265 6973332291497776271 n 2 1

Waarom onze prijs hoger is dan andere hostingpartijen

Een website heeft onderhoud nodig, net zoals een software-update bij je smartphone. In al onze hostingformules zit dit inclusief. Wij updaten de site en de plugins en zijn technisch verantwoordelijk als er een bug is. Kortom, je zal nooit een regie-factuur ontvangen voor een update van je website.

Bij andere hostingpartijen is deze service niƩt inclusief. Daar moet je dus zelf elke maand je site gaan updaten. Als er dan iets breekt, moet je uren zoeken naar een gepaste oplossing. Wij doen dit voor jou!

Jouw hosting bespreken?

Wij behandelen elke aanvraag binnen 24u, dat is al 10 jaar lang onze garantie! Onze offertes zijn steeds vrijblijvend. Na je aanvraag nemen wij contact met je op om een gesprek in te plannen. Dit kan telefonisch, per videocall, per mail of bij ons op kantoor. Daar zijn wij flexibel in.
jpeg optimizer GODB1791 e1709213454493

Oliver helpt je graag verder

Ik sta klaar om je probleem op te lossen!

FAQ

Veelgestelde vragen over hosting & onderhoud

Waar staat mijn website gehost?

Wij hebben onze eigen servers die gehost staan in Belgiƫ. Zo garanderen we een snelle laadtijd. Voor grotere projecten werken wij samen met onze vaste partner Combell.

Wat omvatten de werkuren per maand?

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wat met backups?