Diensten: Website
Een integratie met Zendesk voor Premium Plus
Over Premium Plus
Vlot en via elk kanaal je klanten helpen? Dat kan in een handomdraai met Premium Plus. Als Master Partner van Zendesk, Aircall en BotXO voorziet Premium Plus bedrijven van de juiste processen, tools en set-up om hun klanten de best mogelijke service te leveren. Geen dure woorden of loze beloftes, geen complexe contracten of technische praat. De voorbije 10 jaar zijn al meer dan 500 bedrijven bij Premium Plus komen aankloppen voor een goed gesprek en finaal een verstaanbare oplossing voor een betere klantervaring.
Hoe wij het project van Premium Plus aanpakten
Prachtig maatwerkontwerp
De website van Premium Plus straalt innovatie uit dankzij haar prachtige maatwerkontwerp. Een samenwerking met een externe designer heeft geleid tot een knap kleurenschema, op maat gemaakte illustraties en een out of the box lay-out. Deze aspecten weerspiegelen de creativiteit en toewijding van Premium Plus.
Meertalige website
Om een zo breed mogelijk publiek te bereiken en om klanten wereldwijd te kunnen bedienen, is de website van Premium Plus beschikbaar in drie talen: Nederlands, Engels en Frans. Dit zorgt voor een toegankelijke en inclusieve gebruikerservaring voor klanten van over de hele wereld.
Koppeling met Zendesk
Door de integratie met Zendesk op de website van Premium Plus, kunnen bezoekers in real-time ondersteuning krijgen via een chatbot. Dit helpt niet alleen bij het oplossen van vragen en problemen, maar biedt ook een praktijkvoorbeeld van hoe Zendesk kan worden geĆÆmplementeerd voor verbeterde klantenservice.
Uitgebreide uitwerking van hun referenties
Op de referentiepagina van Premium Plus krijg je een diepgaand inzicht in de projecten die ze hebben uitgevoerd voor hun klanten. Elk van deze referenties wordt gedetailleerd uitgelicht, met informatie over de unieke uitdagingen die zijn aangegaan, de strategieĆ«n die zijn gevolgd en de oplossingen die zijn geĆÆmplementeerd.Ā
- Start je project met Kreatix