Diensten: Online marketing, Webshop

Dé beste suikervervanger uit België

mockup zusto

Over Zùsto

Zùsto verkoopt suiker met 75% minder calorieën, gericht naar bewuste bakkers en diabetici.

We ondersteunen de internationale expansie van het bedrijf met een meertalige webwinkel, globale advertenties, whitepapers, blogartikels en B2B lead generatie.

logo zusto
Wij bevelen Kreatix ten zeerste aan voor hun uitzonderlijke combinatie van marketingexpertise en technische ontwikkelingscapaciteiten.
nico renmans zusto recensie e1710240272131
Nico Renmans
Zùsto.com

Hoe wij het project van Zùsto aanpakten

1500+

Nieuwsbrief-inschrijvingen per maand

17.000+

Maandelijkse bezoekers

zusto 1 scaled

Meertalige webwinkel

We bouwden een nieuwe webshop in WooCommerce. Momenteel is de site beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Arabisch.

zusto 2 scaled

Digitaal receptenboek

We zorgden voor een explosie van de mailinglijst. Dit dankzij ons digitaal receptenboekje. Dit is ondertussen meer dan 20.000 keer gedownload.

zusto 3 scaled

Top-posities in Google

We hebben een grote focus op SEO gelegd. Hierdoor konden we voor een aantal belangrijke zoekwoorden hoog scoren. Met het zoekwoord ‘Sucralose’ staan we vaak op de eerste positie. Dit zorgt voor duizenden extra hits per maand!

zusto 4 scaled

USA, baby!

Door de internationale expansie, krijgen we de kans om ook breder te adverteren. Zo onderhouden we B2B-campagnes in de USA. Van New York tot Chicago!

Geïnspireerd door dit project? Wij maken met plezier een vrijblijvende offerte

oliver hero kreatix 1
Diensten: Website

Informatiewebsite met cases

mockup sociaago

Over Sociaago

Sociaago is dé logistieke partner in Brussel voor zowel voedingsproducenten als afnemers. 

Ze zochten voor hun lancering naar de juiste partner om dit te ondersteunen. Ons voorstel werd gekozen als winnaar. Meteen daarna gingen we aan de slag met het bouwen van hun meertalige informatiewebsite.

Hoe wij het project van Sociaago aanpakten

sociaago 1

Ecologisch ontwerp

Sociaago is enorm bezig met duurzaam ondernemen. Daarom pasten we het ontwerp aan om deze missie te verduidelijken.

sociaago 2

Uitpakken met toffe cases

Een veelgemaakte fout op informatiesites is alleen maar vertellen over jezelf. Het kan helpen om belangrijke cases naar voor te schuiven. Dat deden we hier met hun topklant Brussels Beer Project! Let ook op het leuke icoontje bij de call-to-action. 🙂

sociaago 3

Meertaligheid is het uitgangspunt

Als bedrijf in Brussel is het belangrijk om van alle markten thuis te zijn. Daarom werd de website opgeleverd in het Nederlands, Frans en het Engels. Zo kan elke potentiële lead correct aangesproken worden.

Geïnspireerd door dit project? Wij maken met plezier een vrijblijvende offerte

oliver hero kreatix 1